1) H1N1
I'm sick. I'm very sick.
I heard ixora dah ada kes eh?
lets just pray I'm just having a normal fever.
2) Law Seminar
Federal Court Judge is coming to MMU.
I had my rehearsal
and I was sick.
3) Mooting
....
......
...
4) Birthday
happy birthday maliq.
i was too busy with things sampai lambat wish.
and i was sick, remember? ;p
happy birthday kakak.
5) akhir kata
itu je lah. rindu semua. minggu ni, bangun dengan rasa paling tenang di dunia. despite the fact that my body is not in a very good condition.
Satu je kata2 buat siapa2 yang berkenaan, i promise i'll take care of myself and i'll listen more to people.
bye semua. bye bye.
Saturday, July 18, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


4 comments:
alasan x diterimaaa
bye
kt selalu dgn awak :)
heeee. cepat pulih!!
maliq : this week lah jom. this week. kite berdua. di bwh pohon rambutan. its a date. ok?
basirah : dah sihat :)
ape brg dok bwh pokok rambutan
baik "di bwh pohon asmara~"
XD
Post a Comment